Det e hårt

Det är fan hårt att vara kär :(
Hjärtat slår så förbannat hårt för dig. Allt jag vill är att bli sed av dig.
Men jag är rädd för att bli sedd av dig på samma gång. För tänk om inte mina kännslor blir besvarade så som jag vill. Du ser på mig nu med ett underbart leende. Du kysser mina läppar med dina. Dom är så underbara, så mjuka. Om det ändå gick att stoppa tiden varje gång dina läppar mötte min. Men tänk om du ångrar dig. Tänk om du inte känner som du säger utan att det bara är tillfälligt. Jag ber att det inte ska vara så. Om det nu finns någon som dom kallar gud. Så SNÄLLA låt inte detta bara bli en dröm och en kort pjäs i mitt liv. Jag tycker verkligen om han på alla sätt.
Han är så perfekt han är verkligen allt jag bett om och strävat efter. Jag vill verkligen ha han. Om det nu som sagt finns någon gud så har han genom alla år pissat mig rakt i annisketet och skrattat åt mig. Men snälla kan du inte göra ett undantag för denna gång?
Låt det inte bara vara en dum pjäs i mitt liv som snart är över. Jag vill verkligen ha denna kille.
Du vet vem du är och jag tycker så JÄVLA mycket om dig.
Jag vill inte förlora dig. Jag ber dig snälla, snälla släpp mig inte. Du vet inte hur hårt mitt hjärta slår för dig. Du vet inte hur jag om nätterna ligger och vrider mig för jag vill inte förlora dig nu när jag nästan har dig. Jag vill inte att dina kännslor för mig ändrar sig. Jag vill verkligen inte att hon ska bli din igen. Okej jag låter självisk nu. Men som sagt du vet inte hur starka min kännslor för dig är. Du ska bara veta hur hårt mitt hjärta slår varje gång jag hör ditt namn. Du kan inte tro något annat nu än att mina kännslor för dig är sanna. Dom är äkta och det står jag för. Det va fan bra länge sen jag kännde så här. Jag kan säga rakt ut jag är förbannat jävla KÄR.

Puss och Kram // Cathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0