Du är mer än vad ord kan beskriva

Mer än vad ord kan beskriva

En tid av mörker, smärta och oro
En tid av längtan, hopp otrolig väntan
En tid av tårar, skratt och leenden
En tid av hopp var det du gav mig
Du får mig att lee du får mig att skratta
Jag känner mig aldrig tyngd av sorg och hat när jag är med dig
Du får mig upp på fötter du får mig att orka gå
Du får mig att se frammåt trotts att det är välldigt svårt
Du måste vara en ängel något annat kan jag inte komma på
För någon som dig kan inte vara från denna jord
Du är för vacker, för fin, för förstående för att vara en av oss
Du måste vara sänd av högre makt för i mina ögon är du denna jords vackraste skatt
Du är mer än vad ord kan beskriva
Du är mer än vad jag kan skriva
Men jag vet en sak som jag kan säga om dig
Du är en helt fantastik och otrolig vänn




Denna dikt är tillängnad en speciell person
Och jag vet att du kommer läsa detta.
Och jag vill bara säga att detta kommer rakt från mitt hjärta.
Och tack för att du gav mig insperation till att börja skriva igen.
Som sagt du är helt otrolig<3

//Cathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0