Går inte att beskriva

Jag vet inte hur jag ska beskriva denna människa. Det finns inga ord som beskriver dig.
Du får mig alltid glad, jag skrattar alltid när jag är med dig och jag känner mig alltid lugn och hel med dig.
Du har alltid ställt upp för mig när jag som mäst behövt dig och när allt var som jobbigast. Du hade alltid värmande ord att komma med och dom värmde alltid ända in i själen :)
Jag är verkligen lycklig som har dig i mitt liv.
Jag kan inte beskriva i ord vad du betyder för mig. Du är en underbar vänn och en underbar person. Men hur ska jag bete mig nu när kännslorna gått från vänskap till kärlek?
Hur ska jag göra för jag vill inte att det ska bli fel.
Det får inte bli fel det får verkligen inte det.
Du betyder för mycket för mig därför vill jag inte förlora dig. Skulle jag göra det vet jag inte om jag skulle klara mig just nu. För du är trotts allt en underbar vänn och du ligger mig sjukt nära hjärtat<3
Skulle du lämmna mig skulle det bli ett enormt tommrum i mitt liv och i mitt hjärta. Det är få personer som jag värderar så högt och du är en av dom. Än så länge ligger du och några få till så nära mitt hjärta och jag vill itne förlora någon av er.
Men vänskap som blir kärlek är inte lätt för tänk om jag förlorar dig helt?:(<3

Puss och Kram // Cathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0