Härlig dag =)



Det har vart en riktigt härlig dag idag :)
Praktik som började 8:10 slutade 13:50 sen vart det att gå hem plocka lite sen iväg på teater men sen vart det gymmet i 45 min sen vart det solning i 30 min fett skönt. Sen på väg hem så pratade man med den sötaste människan som finns i telefon. Sen åt man lite sen ringde han mig igen :)

Du vet vem du är. Och jag vill bara säga detta. Men du är den mest underbara människa jag känner.
Jag tycker om dig som bara fan ska du veta. Jag längtar till helgen som bara fan. Då jag äntligen får träffa dig och krama dig och pussa dig och sova bredvid dig :)
Jag LÄNGTAR verkligen som FAAAN efter detta :)
Jag hoppas bara att du vet vad jag tycker om dig och hur jag känner för dig :)
Du är en underbar människa<3
***** ********** <3

//Cathrine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0