Apu

Jaha då börjar min apu i morgon då :)
Fett skönt att inte behöva vara i skolan och jobba. Och det kommer bli ganska kul och vara hemma i Dalarna i 3 veckor. Men jag vet inte riktigt hur det ska gå. Men men det märks :)
Sen så ska man ju tillbaka till älskade värmland till helgen för att fira min söta Malin och Olson och Marcus som alla fyller 20. Hahah aa skoog jag vet att du fyller år med men du blir inte 20 du blir 21. Och idag fyller min morfar år så jag måste väll ringa han och säga grattis :)
Hjälp vad många som fyller år i januari xD
Hahaha aa för den 20 va det jag som blev 18 sen efter mig bara födelsedag på fördelsedag xD
Hahah men men nej nu ska jag packa klart diska sen ska jag klä mig och sminka  mig och allt sen ska jag dra till bussen. Kommer bli en resa på över 3 timmar så ni som vill kan ju smsa eller ringa :D

Ha det // Cathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0