Körskolan

Jaha ja då har man börjat med körkortet då da :D
Hahah mamma och pappa betalade ;P
Så dessad agar hemma i dalarna blir fett jobbiga. För först har jag APU tills klockan 4 eller halv 5. Sen börjar teorilektionerna på körsolan klockan 5. JAG DÖÖÖR hinner fan inte ens andas mellan varven :(
Men men på fredag blir det am till värmland över helgen och fest för malin och olson. Så tror jag det skulle bli krogen ;P
Sen tror jag det skulle bli att träffa Hampus på lördag men e inte säker men det märks ;P
Hehehe men kan ju hoppas iaf :)
Nej nu ska jag fan knata vidare snart ska sätta mig och skriva ner allt i min anteknings bok sen bär det av till körskolan :P

Men ha det bra alla puss och kram // Cathrine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0