Vad fan :O

Igår fick jag reda på något riktigt sjukt. Jag kanske e allvarligt sjuk i någonj konstig aoutoemuninfektion i kroppen. Vad fan. Oh det som e hemsk är får man inte hjälp med sjukdommen så är den livshotande. Vad fan e detta. Och e det den sjukdommen dom misstänker så kommer jag få lov att äta medicin resten av livet :(
Jag fattar inte varför jag ska ha denna jävla otur :(
JAG VILL INTE MER JAG ORKAR INET :(

Och anledning till att jag vet detta är för att min farmor har fått diagnosen och jag har haft samma symtomer som henne och jag har haft samma nedsätningar som henne och höga lever värden :(
Jag pallar inte detta och det som e ännu roligare är att sjukdommmen är JÄTTE ärftlig och den hoppar över en generation därför kanske inte min pappa eller faster har det och det är vanligast att flickor får den :(
Ni hör ju vad fan. Ja ja nästa veska ska jag upp och ta prover för att se om det e denna jävla sjukdom.
Jo just ja får man inte hjälp kan man få massa konstiga följesjukdommar t.ex struma och massa bajs. Palla detta helvete men vad fan då vet jag if vad det ahr vart för fel på mig och vart min trötthet kommer från och vart mina magsmärtor komer ifrån. Men det posetiva är att får jag hjälp och medicin så kan jag leva nästan ett normalt liv. Förutom att jag måste träna mer för man går upp i vikt av skiten :(

Nej nu ska jag dra till min apu. Så ha det bra nu allihop

// Cathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0